Tablet!

Bara ett svammelinlägg:
Jag har bytt till mig en tablet. En Trust i A4-storlek. Enligt Jenny inte bra nog att ha som verktyg, men helt klart en rolig leksak. Så jag har lekt!
Har inget bättre ritprogram på datorn för närvarande än Paint (det ligger en Photoshopskiva hemma och väntar på mig, men jag har varit för lat för att installera den), men det är samtidigt en lättnad att kunna rita i Paint och inte behöva bry sig om att det ska bli snyggt. För det är inte ett program man färglägger i.
Det är jätteroligt, i alla fall. Jag känner mig as-kreativ! Och att jag dessutom kan skriva på den där tableten så att min handstil konverteras in i datorn - det är ju typ magiskt! Jag kan skriva på ryska till och med :)
Jag undrar hur det är att spela Sims med tablet, det fungerar ju absolut inte med touchpad ^^
Sims måste ominstalleras också.
Det här är mest ett inlägg för att visa upp mina paintalster. Jag klottrar. Det är roligt! Jag har roligt, det är bra! Wihu!
((och jag ska börja packa egentligen för att jag ska från Boden om en timma. Är det någon som har koll på hur man tar med sig en tablet som är för stor för resväskan på planet?))

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sextips för jämställda heteromän

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.

Man måste ju få prata om sex som är problematiskt?