Glad

Jag är på ett underligt humör, och har varit det i ett par dagar nu. Jag vet inte riktigt när det startade, men det håller i sig bra. Jag är glad!
På riktigt, glad, sådär så att jag tycker att det mesta är roligt och livet funkar och allt är bra. Och ändå är jag hemma och sjuk, rastlös, svettig och äcklig. Det spelar ingen roll, jag mår bra. Det är så konstigt.
Som igår, när jag var hos läkaren som konstaterade att jag har halsfluss (okej, så den här sjukan får jag inte skylla på lajvhobbyn)... när jag kom ut därifrån stod jag i en trappa på Huddinge sjukhus och bara skrattade åt det hela. Jag kunde inte sluta skratta. Det var underligt. Det var en väldigt underlig känsla.
Jag beter mig lite som om jag var förälskad, tror jag. Men det finns inget objekt för förälskelsen, utom kanske typ... jag vet inte. Hela tillvaron, livet, min omgivning, jag själv, alla människor jag känner och kanske dem jag inte känner också. Det är så allmänt. Och så roligt. Och jag har kul!

Idag ska jag kanske duscha, klä på mig och äta middag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sextips för jämställda heteromän

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.

Man måste ju få prata om sex som är problematiskt?