Ominstallation

Det känns ganska bra egentligen, att komma hem från en onsdagsmiddag på Sverok Stockholms kansli, och sätta igång med att installera om sin dator. Nu har jag återställt XP, blivit av med hela min hårddisk och börjat om på nytt. Det finns typ inga program utom Mozilla Firefox just nu, men det kommer väl.

Medan jag väntade på att min hårddisk skulle raderas så satte jag dessutom igång med att laga mat, så nu har jag en matlåda att ta med mig till skolan imorgon. Det blir rispytt med curry, ingefära, majs och haricots verts. Jag vill egentligen ha gul, alt. rödlök och röd paprika i den, men vi hade ingenting hemma så jag improviserade med konservburkarna. Och gott blev det. Smakar rätt kryddigt och indiskt.

Jag tror att elamister äter ris kokt med kryddor.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sextips för jämställda heteromän

"Jag använder inte ord som partner, men..."

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.