Vardagserotik

Jag läste ett gäng gamla dagboksinlägg som var rejält erotiska. Följaktligen konstaterade jag att det inte är särskilt svårt att skriva en sexscen så att den blir erotiskt laddad. Men eftersom jag tycker om utmaningar, och tycker att det är spännande med erotisk litteratur, så gav jag mig in på att "nu ska jag beskriva ett vardagsföremål så erotiskt det bara går". Skitfånigt, givetvis, men gillar man att leka med språk så gör man.
Följaktligen; Macbookporr

((Disclaimer: Nedanstående innehåll är inte menat som en seriös erotisk text utan är snarare ett fånigt skämt. Äkta erotiska texter publicerar jag inte på den här bloggen))

"Det var svårt att inte darra på händerna när jag lade fingrarna mot det vita lilla spännet. Med ett tunt knäpp öppnades den, och blottade hela sin härliga insida för mig. Mina fingrar strök sakta över de mjuka kurvorna, trycktes prövande mot den blanka, vita plasten.

Jag kände hur min andedräkt långsamt blev tyngre när jag lade fingrarna mot tangentbordet, och sakta, prövande, tryckte ned tangenterna en i taget. De fjädrade helt perfekt mot mina fingertoppar, knapprandet från dem blev ett ackompanjemang. En lugn rytm som försiktigt stegrades i takt med mina händers fumlande och mina förskräckt dunkande hjärtslag. Vartenda ett av dem höjde sig i bröstet, fick varmt blod att pulsera ut till kroppens alla hörn i rytmiska stötar. Jag hade aldrig varit med om någonting liknande.

Två av mina fingrar flyttade sig försiktigt ned till touchpaden. Den var len och mjuk, och jag smekte den försiktigt, liksom av rädsla för att skada detta magnifika som kommit till mig. Värmen strålade ut under mina händer. Jag kunde inte låta bli att le med hela kroppen.
Min MacBook var fantastisk."


Ibland har jag tråkigt, ge mig nya dumma utmaningar så har jag någonting att göra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sextips för jämställda heteromän

"Jag använder inte ord som partner, men..."

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.