Livstecken

Jag är lite dålig på att uppdatera här, har jag märkt. Funderade på att skriva ett långt inlägg med dåliga ursäkter, men insåg att det är rätt värdelöst och dissar idén.

Idag kom senaste numret av Signaler från Sverok, med min artikel från Vändpunkter tidigt i början. Jag har inte läst igenom hela numret än, men jag är nöjd med artikeln. Läs den, det tycker jag verkligen att ni ska göra.
Jag funderar på att slänga upp artikeln här på bloggen, nu när den har gått i tryck får jag göra det. Men då måste jag hem och hämta dokumentet med mitt manus först. Och orka åka hem i onödan...

Nu sitter jag här och äter chips och dricker Pepsi Max. Insåg att det här inlägget inte kommer leda någonstans över huvud taget, utan mest är ett "hej jag lever"-inlägg. Men det får ni finna er i. Kram.

Kommentarer

Hans Lundahl sa…
Dålig på att uppdatera? Men en blogg är ingen veckotidning eller dagstidning som måste uppdateras med jemna mellanrum!

Populära inlägg i den här bloggen

Sextips för jämställda heteromän

"Jag använder inte ord som partner, men..."

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.