Hösttermin på högskolan

Imorgon är det sista ansökningsdag till höstterminens kurser på högskolan. Och tro inte att jag inte har panik - bara för att jag sitter på ett program! Jag måste ändå anmäla vilka kurser jag tänker fortsätta med, och det har jag såklart inte gjort.
Uppsats eller Litteraturvetenskap?

Förmodligen blir det litteraturvetenskap nästa år, och ni lär hitta mig med näsan i en bok ungefär hela tiden. Det är iofs bra - jag borde öva upp min läsvana. Har blivit lite förslappad under året.

Så imorgon ska jag ränna till Goevetarhuset och min studievägledare och trygga sysselsättning och studiebidrag för ännu en termin. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sextips för jämställda heteromän

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.

Man måste ju få prata om sex som är problematiskt?