Överambitiös mat!

Idag bestämde jag och Hell oss för att laga god och sådär lite alldeles för ambitiös mat. Och så tror jag att det får bli till att slänga upp en blogg där jag sparar alla recept på billig, snabb, vegetarisk studentmat, så att jag inte behöver fundera alldeles för länge varje gång jag är hungrig.

Det blev:
Fylld aubergine med sojafärs (och persiljesmör, ajvar och ost på)
Klyftpotatis med massa vitlök och kött- och grillkrydda.
Bearnaisesås
Vitkålssallad
Ajvar

Gott! Men jag tror att jag föredrar quorn framför soja. Det är synd att det är så dyrt...

Kommentarer

Mattlo sa…
Seriöst ^_^! och ser jättegott ut. För mig blev det veg-hamburgare från kvarterskiosken :P
Anneli sa…
Jag måste lära mig att tycka om sojafärs! Quorn är så satans dyrt...

Vi tänkte faktiskt färdiga morotsbiffar först, men det bidde inte så ^^

Populära inlägg i den här bloggen

Sextips för jämställda heteromän

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.

Man måste ju få prata om sex som är problematiskt?