Kakor

Jag borde flyttstäda vid Mariatorget men är just nu hemma hos min mamma så att hon ska få mamma mig lite innan jag flyttar på riktigt. Idag ska jag rensa ur min garderob. Det ska bli sjukt läskigt. Jag borde ha gjort det för flera år sedan.

Igår passade jag på att baka cupcakes, för att lära mig hur man gör
. Jag och Hell gjorde enorma tigermuffins häromdagen, men någon topping fick de inte (eftersom vi failade på att göra marängtopping). Här finns det elvisp och ett välutrustat kök, så jag borde prova igen.

Jag vill ha inflyttningsfest med massa goda kakor sedan när vi har kommit tillrätta i nya lägenheten. Jag tror att jag ska kika lite mera på den här bloggen: Heavenly Cupcake, för att lära mig göra cupcakes ännu bättre. För det är kul! :)

Kommentarer

Thendia sa…
Dissa inte vår elvisp hela tiden >_> Jag vill se hur din mammas elvisp klarar samm uppgift...

Populära inlägg i den här bloggen

Man måste ju få prata om sex som är problematiskt?

Sextips för jämställda heteromän

Gästblogg: Hur man fördelar talutrymme kollaborativt, eller Hur man pratar som en tjej och gillar det