International shipping

Jag hatälskar Ebay! Alla dessa amerikaner som reenactar Civil War och lägger upp underbara kreationer billigt på Ebay. Jag älskar dem. Fast jag kan inte låta bli att tycka lite illa om dem också, bara för att frakten ligger på mer än kläderna och så är det tull på det. Kan ingen vara utbytesstudent i USA ett år och köpa hem fina kläder till mig?

Som den här saken. Blommig bomullsklänning, tredelad, fantastiska detaljer, 37USD.
Det är löjligt billigt. Just nu.
Jag kan inte riktigt avgöra om den skulle fungera i storleken eller inte. Tyvärr är den nog för stor. Men titta! Titta!

Kommentarer

Halken sa…
Finns bolag som tar emot försändelser och lagrar dessa för ca. 50kr/paket. När man fått ihop tillräckligt med saker så placerar de en bunt fyllda paket på en båt som tar den till hamn norr om Göteborg där den kan avhämtas eller skickas med budfirma.

Populära inlägg i den här bloggen

Sextips för jämställda heteromän

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.

Man måste ju få prata om sex som är problematiskt?