Intelligent reklam!

Nu känner jag mig lite snuvad på de perfekta julklapparna här.

Det sitter nämligen helt underbara affischer uppe i tunnelbanan, jag såg dem på Centralen häromdagen och blev helt glad. Kulturbutik.se visar upp julklappsböckerna!

Jag hade verkligen velat ge bort Kokbok för militanta köttätare till min styrelsekamrat Gotland. Jag är väldigt nyfiken på Swingers at sea - säkra partnerbyten till havs och ifall den handlar om valar eller människor med båt, och skulle nog gärna läst Herregud, jag var ju bara ung och naiv! av Judas Iskariot bara för sakens skull. Det är inte varje dag böcker väcker så mycket uppmärksamhet.

Jag var så inne i att det var perfekta julklappsböcker att jag blev riktigt besviken när jag gick in på sidan och upptäckte att reklamböckerna bara var just reklam, och inte finns på riktigt.
Det hade ju varit så himla roligt!
Lyckad PR i alla fall.

Bilderna är direktlänkade och ärligt snodda från http://boktoka.se

Kommentarer

Tiikeri sa…
Vilken besvikelse!
Jag trodde verkligen de fanns men hade inte kollat in hemsidan än. Jag tycker om reklamen i vilket fall.
Men skrif då en "Kokbok för militanta köttätare"!
Anneli sa…
Hans: Jag är vegetarian och uppvuxen i tron att kött är dyrt och överklassigt. Jag har ingen aning om hur man skriver en sådan!
Intervjua då norrländska jägare, färöiska hvalslagtare, eskimoer o a köttätare ... (antar att uppräknade kategorier utgöra den militantare delen europeiska / nästaneuropeiska köttätare - oj, glöm ej slagtare och svinuppfödare, fåruppfödare)

Populära inlägg i den här bloggen

Sextips för jämställda heteromän

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.

"Jag använder inte ord som partner, men..."