Årets God Jul

Sådär ja. Nu sitter jag insvept i en ny rysk ullsjal och har uppfyllt mina plikter för den här julafton. Ska sova på mammas soffa inatt, och imorgon blir det till att åka till Uppsala och hälsa på pappa på Akademiska. Sen är julen slut för i år.

Riktig gran slår fortfarande plastgran. Den här doften alltså!
I år har min mamma och Ellica kattsäkrat granen, så inget Piff och Puff-lajv.

Min pojkvän har rymt från julen och är lycklig på sitt håll. Jag leker med släkt och vänner, har fått ett gäng tekoppar och en roman av Simone de Beauvoir, ätit en massa god julmat två dagar i rad, och åkt pulka med ett gäng tonåriga kusiner.

God jul!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sextips för jämställda heteromän

"Jag använder inte ord som partner, men..."

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.