Vad har du i kylskåpet?


I forumet på vegetariskt.ifokus.se hade någon startat en tråd med titeln "Showa ditt kylskåp!". Jag öppnade den inte, men tyckte att det lät kul att showa sitt kylskåp och tog en bild. När jag sedan tittade i tråden så visade det sig att det var utsidan på sitt kylskåp som trådskaparen ville att man skulle showa. Lame, tyckte jag.

Så nu showar jag insidan av mitt kylskåp istället. Om man ska applicera något slags "du är vad du äter"-perspektiv, så är jag uppenbart en mjölkprodukt. Kanske en alkoholhaltig sådan. Jag skulle också kunna tänkas vara hostmedicin, tortellini eller herrgårdsost, kaffe eller lingonsylt.

Vad är du? Och vad har du i ditt kylskåp?

Kommentarer

Tiikeri sa…
Jag är nog kaffe, men vårt kylskåp hemma är överfullt med matvaror (vi storhandlade nyss)så det är svårt att utskilja något. Men ägg, kaffe och soltorkade tomtater är jag defenitivt.

Populära inlägg i den här bloggen

Sextips för jämställda heteromän

"Jag använder inte ord som partner, men..."

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.