Sökordlista

Ibland måste man få slänga in lättsamma grejer i sin blogg och mata Google lite. Då kan man slänga upp sökordlistor. Jag såg att Ekomuppen och Gealach gjort samma sak, men tycker att deras listor ser lite trevligare ut än min. Såhär ser den ut:

1. jeu de roles 60
2. alla får ligga 17
3. lajvkläder 12
4. service minded 11
5. nakna gamla tanter 8
6. stora bröst 8
7. våp ordbok 8
8. jeu-de-rolles 7
9. färgskala 6
10. kyskhetsbälte män 6
11. lär dig sy 6
12. kyskhetsbälte kvinna 5
13. bankbok 4
14. buss 179 4
15. attributiv bisats i nominalfras 3
16. je de roles 3
17. service-minded 3
18. slampiga kläder 3
19. tjejsex 3
20. våpig 3
21. anneli, jeu-de-roles.blogspot.com 2
22. blyga killar som inte tar initiativ 2
23. digital simhall 2
24. förlorad bankbok 2
25. hatar vegetarianer 2
26. jeu de rôles 2
27. kyskhetsbälte 2
28. lajv kläder 2
29. les jeux de muffins 2
30. ms paint 2

Jag funderar på vad vi kan lära oss av det här. Folk som söker på slampiga kläder, stora bröst och kyskhetsbälten pingar iväg i rätt stor utsträckning. Kanske är de besvikna för att det här inte är en sexblogg.

Sen så misstänker jag att "ha inte en svårstavad bloggtitel på franska med diakritiska tecken" är en lärdom jag kan göra av det också.

Och slutligen vill jag rikta tack till dig som googlat in här via "attributiv bisats i nominalfras".

Om jag kommer ihåg det här rätt så är hela den markerade frasen en nominalfras, i objektsposition. Huvudordet är dig. Den innehåller en attributiv bisats: som googlat in här via "attributiv bisats i nominalfras", vilken i sin tur innehåller en nominalfras: attributiv bisats i nominalfras. Skål för det :)

Kommentarer

Xhakhal sa…
ms paint

my mind. it is blown.
gealach sa…
Min var inte ens komplett, insåg jag sedan, jag såg inte länken där jag kunde få fram samtliga sökord, så jag får göra ett nytt inlägg, tror jag... :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Sextips för jämställda heteromän

"Jag använder inte ord som partner, men..."

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.