Semester

Hej! Jag hoppas att åtminstone någon har märkt att här råder bloggtorka just nu. Jag har helt enkelt sommarlov, och har flytt till en röd stuga i Dalarna med min mor och hennes två katter. Här dricker vi rödvin på verandan, skrapar potatis, värmer diskvatten på vedspisen och tar långa promenader. Precis sådär idylliskt som sinnebilden av svensk sommar och det händer precis lika lite. Idag har vi ätit jordgubbar med vispgrädde och nästan dött av kolmonoxidförgiftning innan någon förstod sig på spjället till tidigare nämnda vedspis. Ingen skadad, men vi luktar rätt mycket lajvare.

Jag tror att det lättaste sättet att nå mig är via sms och blir glad för små hälsningar, särskilt om det händer någonting jag borde hålla mig a jour med. Ha en trevlig sommar! Jag är tillbaka i början av juli.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

"Jag använder inte ord som partner, men..."

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.

Sextips för jämställda heteromän