Låt dem äta bakelser!


Det här är typ ett kombinerat Dagens Outfit-inlägg och ett "titta vad jag har gjort!" för er som missade det.
Min fantastiska rumskompis Rebecka gick och vann en tävling. Ett mobilföretag frågade om vad hennes dröm att bjuda sina vänner på en dag var, och den underbara kvinnan svarar med "en glutenfri tårtbuffé värdig Marie Antoinette!". Så det fick vi. Spegelsalen på Grand Hôtel, en miljö värdig Versailles, och den mest imponerande tårtbuffé jag någonsin sett. Och smakat, för den delen. Dessutom har jag aldrig sett mina nördiga vänner så vackra förr. Såhär vacker var jag. Foto: Fredrik Nilson.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sextips för jämställda heteromän

"Jag använder inte ord som partner, men..."

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.