13 - Den här veckan

Klicka på taggen för att se resten av "en månads inlägg".

Mycket blandade situationer, känslor, händelser och tankar den här veckan. Om jag listar den i siffror blir det ungefär såhär:

Den här veckan har jag misslyckats med att laga falafel en gång.
Jag har haft tre längre konversationer om lajv.
Jag har blivit kysst en gång och blivit nekad en kyss.
Jag har åkt i tre olika pulkabackar, dock på samma ställe.
Jag har varit på en begravning.
Jag har köpt vackert brunt ylle för sexhundratjugofem kronor.
Jag har suttit på tre föreläsningar om nyandlighet.
Jag har druckit ca tjugo koppar kaffe.
Jag har varit på två konserter. En med Patriarkus och en med Hell & Bögarna.
Jag har haft långa förtroliga konversationer om känslor med tre personer.
Jag har gått och lagt mig på tok för sent, på grund av Robot Unicorn Attack, tre kvällar.
Jag har arbetat i fjorton timmar och tjänat ungefär sextonhundra kronor.
Jag har köpt en julklapp.
Jag har bjudit tre personer på glögg och middag.
Jag har spenderat ungefär tolv timmar i kollektivtrafiken.
Jag har dansat en handfull olika folkdanser med en handfull olika kavaljerer.
Jag har tänt det tredje adventsljuset.
Jag har fikat upp så lite som femtio kronor på Kafé Klavér.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sextips för jämställda heteromän

"Jag använder inte ord som partner, men..."

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.