14 - Vad jag hade på mig idag


Klicka på taggen för resten av "en månads inlägg".

Många inlägg på en gång ikväll. Dels kompenserar jag för frånvaro i ett par dagar, och dels försöker jag komma ifrån de här tråkiga listinläggen och hoppas på att få skriva någonting roligare snart. Så ett till "Dagens outfit" får det bli.

Jag måste verkligen tvätta någon dag, för jag har nästan inga rena kläder över huvudtaget kvar i garderoben. Jag orkar inte riktigt ta itu med det bara, det är tråkigt att tvätta.

Idag har jag på mig en svart trikåklänning, samma som jag hade på begravningen i fredags. Jag gillar den, den är skön och känns proper. Till den har jag inte den vita koftan på bilden, men ett par gröna strumpbyxor från H&M och ett par ganska stoppade overkneestrumpor från Lindex. Utomhus har jag dessutom det vanliga, snörkängor, ullkappa från Myrorna, en rysk sjal och en röd basker.

Bilden på klänningen kommer från den eminenta bloggen Niclas Mode, som tyvärr ligger ganska nere.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

"Jag använder inte ord som partner, men..."

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.

Sextips för jämställda heteromän