24 - Saker som får mig att gråta

Det här inlägget ingår i projekt "en månads inlägg", som snart är slut. Klicka på taggen för hela (dryga) månaden.

Jag är egentligen inte så sugen på att skriva ner alla saker som får mig att börja gråta. Mest för att det faktiskt kommer att bli ett sjukt långt inlägg, och jag inte riktigt är på humör för att sitta och älta saker som gör mig ledsen. Men vi kan ju säga såhär:

Jag gråter typ jämt. Åtminstone ett par gånger i veckan. Det är otroligt enkelt att få mig till tårar.

Jag gråter när jag blir besviken, även om det inte är på så stora saker. Jag gråter när det blir mycket känslor över huvudtaget. Min expojkvän får mig att gråta ibland utan att ens vara särskilt elak. Jag gråter när det är för kallt ute och jag är för liten och trött. Det händer att jag gråter för att jag är sugen på popcorn och inte har någon mat hemma över huvudtaget.

Ibland gråter jag för att världen inte får vara vacker och ibland för att den får det. Oftast torkar jag tårarna väldigt snabbt och fnittrar åt att jag alltid måste gråta så himla mycket. Det känns i regel bättre efteråt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Man måste ju få prata om sex som är problematiskt?

Sextips för jämställda heteromän

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.