Älskade SL...

Jag tycker att det är fantastiskt roligt att SL gör en tävling där man kan designa sitt eget accesskort. Mest tycker jag att det är roligt för att mitt lila är så fruktansvärt fult och jag verkligen får peppen på ett snyggt kort med en bild på istället. Så jag hoppas att det faktiskt blir någonting av korten i praktiken också, inte bara att man kan få sin vinnarbild utställd någonstans. Ner med dem i allas plånböcker!

Och så tycker jag att det är fantastiskt roligt att det ledande bidraget just nu är en graf över SL-kortets prisutveckling. Över huvudtaget är det en hel del roliga bilder på temat. Kolla topplistan!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sextips för jämställda heteromän

"Jag använder inte ord som partner, men..."

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.