Ännu en bloggutmaning

Hej lajvare! Handsken är kastad. Dags att ta upp den och göra någonting vettigt av den här utmaningen. Två veckors inlägg, börjar nu.

1. Mitt första lajv
2. Min största lajvtabbe
3. Vilken sorts lajvande jag gillar
4. Min inställning till hantverk
5. Min favoritroll
6. Min bästa lajvoutfit
7. Ett starkt lajvminne
8. Lajvmisär
9. Vad äter jag på lajv?
10. Min mest episka scen
11. Hur har jag utvecklats som lajvare? (Från jeans till handsydda yllehosor eller åt andra hållet kanske?)
12. Det här lajvet vore awesome om någon arrangerade
13. Lajvragg
14. Att sova på lajv
15. Nybörjarmissar jag gjort

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sextips för jämställda heteromän

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.

Man måste ju få prata om sex som är problematiskt?