Granlandsblogg

Jag vet inte om så många fler än jag använder länklistan till vänster här i bloggen och därför ser när jag lägger upp nya bra grejer där. Men idag tänkte jag puffa lite för ännu ett samarbetsprojekt/blogg som jag är med och skriver på.

Granlandsbloggen är helt enkelt lajvföreningen Granlands blogg, där vi slänger upp inspirerande texter och bilder, är lite informella och rapporterar om kampanjen och vad vi håller på med. Det är ganska mycket häftiga grejer, så jag hoppas att det blir ordentligt med aktivitet igång på den!

Jag är överlag väldigt imponerad över den här föreningen för att det alltid händer så himla mycket saker i den. Många människor som gör mycket bra grejer helt enkelt. Sånt gillar jag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Man måste ju få prata om sex som är problematiskt?

Sextips för jämställda heteromän

Gästblogg: Hur man fördelar talutrymme kollaborativt, eller Hur man pratar som en tjej och gillar det