Saker jag tycker om att jag gör

Ibland behöver man vara positiv och komma på vad som är bra med en. Och vilka saker man gör som är ganska duktiga. Här är saker som får mig att känna mig bra och duktig:

  • Att fast jag alltid misströstar och är ute i sista minuten med mina skoluppgifter, har jag något mirakulöst sätt att alltid lyckas bli klar med dem i tid ändå.

  • Att jag med jämna mellanrum återupptäcker hur roligt det är att göra kreativa saker som brodera eller teckna, och gör dem.

  • Att jag faktiskt drar ihop kompisgäng och lajvgrupper och sådana ibland, så att vi umgås och har trevligt och gör saker!

  • Att min reaktion på att jag ofta är grinig och hungrig är att gå hem och plugga näringslära.

  • Att jag som är mest otränad i hela världen spontant följer med på att vandra tre mil, och faktiskt klarar av det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sextips för jämställda heteromän

"Jag använder inte ord som partner, men..."

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.