Mellan inläggen

Jag bloggar inte så mycket just nu, för jag har varit på landet en vecka. Där finns det inget internet, så man fördriver tiden med att teckna, bada och klappa lurviga katter. Därefter har jag varit på Hallå OFF! som var ett bra lajv, men som jag behöver samla tankarna lite till innan jag sätter mig och skriver någonting ordentligt om.

Jag skulle vilja skriva lite mer om humanistförakt också. Tydligen, av kommentarerna på förra inlägget att döma, är det fel av mig att inte förstå att jag är mycket sämre än tekniker, fysiker och matematiker. För det tycker jag faktiskt inte att jag är. Så det så. Jag tycker förresten fortfarande inte att det hör till god etikett att vara anonym och tala om för främlingar på internet att de suger. Oavsett vilken utbildning man har gått.

Innan dess får ni titta på dagens teckning!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sextips för jämställda heteromän

"Jag använder inte ord som partner, men..."

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.