Önska ett inlägg


Jag vill skriva, för det tycker jag om! Tyvärr vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om alla gånger, så jag tänkte försöka göra en sådan här efterlysning igen. Vad tycker ni läsare att jag ska skriva om? Inget ämne är för stort eller för litet :)

Förra vändan fick jag skriva om min vän Rebecka, att göra slut med kompisar, att spela på kärlek och sex på lajv, och om Facebook-välgörenhet. Nu har jag lovat att skriva någonting om mitt skrivande, och om religion.

Vad ska jag skriva mer om? Om lajv jag vill arrangera? Om favoritklänningar? Om saker jag gjort eller saker jag tycker är viktiga eller det politiska läget i Sverige eller mat eller meningen med livet?
Välj ni!

Kommentarer

NINA sa…
Jag tycker att du ska skriva om World of Warcraft!
Anneli sa…
Oj, svårt! Men rätt spännande. Jag har ju aldrig spelat det själv ^^

Populära inlägg i den här bloggen

Man måste ju få prata om sex som är problematiskt?

Sextips för jämställda heteromän

Gästblogg: Hur man fördelar talutrymme kollaborativt, eller Hur man pratar som en tjej och gillar det