Alla tiders utflykt

Idag åkte jag in och träffade Björn på Alla tiders handelsbod i Gamla Stan. Det är en jättemysig liten butik som öppnade i april, och som varvar marmelad, senap, saft och liknande produkter efter gamla naturliga recept, med schysst hantverk. Världens finaste hattar! (Dock inte den jag har på mig på bilden). Väl värt ett besök. Hit vill jag ta med mina systrar Norrhorn när vi flanerar i stan nästa gång.

De skulle spela in reklamfilm, så jag slängde på mig 1880-talskläderna och åkte dit för att leka statist. Därefter blev det fika på Citykonditoriet och ett litet besök på Old Touch. Nu har jag fått av mig korsetten, bryggt en kanna lapsang och ligger i soffan med en dator på magen. Typiskt fin dag!

Såhär söt var jag. Jag önskar att jag hade en bättre bild på hela butiken,
men det har jag inte, så ni får åka dit själva om ni är nyfikna.

Den här vackra nakna damen fick följa med mig hem som tack för hjälpen.

Tada! Om man öppnar är där en fickspegel.

Kommentarer

Fickspegeln ger fin utsigt öfver EI i det bekanta OMO DEI ...
Anneli sa…
Jag förstod ungefär noll av både länken och kommentaren den här gången :/

Populära inlägg i den här bloggen

"Jag använder inte ord som partner, men..."

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.

Sextips för jämställda heteromän