Ett gult träd på väggen

Idag hade jag Lovisa på besök. Tanken var att jag skulle städa, men när allt kom omkring orkade jag inte riktigt städa men hade ett stort uppdämt kreativitetsbehov. Och så hittade jag en skiss med ett stort träd på en pappersrulle i sovrummet. Självklart var vi tvungna att måla det. Nu är klockan närmare ett på natten, och jag har precis fått upp det på väggen. Det känns lite barnbok, och jag funderar på vad jag ska sätta för bild ovanpå det. Men jag är nöjd!



Här sitter jag på golvet och målar. Lovisa fotade.


Detalj från toppen av trädet. Det är massa glitter i blommorna som inte riktigt syns.


Just nu är det inga saker i mitt sovrum, eftersom mina står i köket.
Jag får ny rumskompis i sommar, men tills dess är det rätt tomt här inne.
Men nu är det plus ett gult träd i alla fall.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sextips för jämställda heteromän

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.

"Jag använder inte ord som partner, men..."