Intermission


Som ni förmodligen märkt har jag blivit ganska dålig på att uppdatera den här bloggen. För ett par år sedan var jag mycket mer aktiv. Jag lever, och har inga planer på att sluta blogga. Jag bara känner ofta att jag inte riktigt lyckas diskutera i kommentarerna, och att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om. Jeu de rôles (tidernas mest svåruttalade bloggnamn?) slutade vara min personliga dagbok för ganska länge sedan och det går lite i perioder hur mycket välformulerade inlägg jag orkar med.

Kanske blir det lite mer småsaker. Typ "idag har jag tagit en lång promenad inne i stan och lekt Stockholmsturist, tänkt att jag borde ta itu med mina didaktikuppgifter, och färgat mitt hår med henna som fick den här lustiga färgen". Jag har uppdaterat den ännu mer övergivna stil- och kreativiteter-bloggen med helgens sömnadsprojekt och lite glamnaglar.

Det kanske blir lite mer glamnaglar och sådant här ett tag. Eller så kommer jag igång med det nu när jag snart ska ha sommarlov, leva på luft och kärlek och försöka sysselsätta mig med bra saker. Vi får se.
Men jag tycker att det är trevligt att ni är ett gäng som läser här i alla fall, och än blir ni inte av med mig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Man måste ju få prata om sex som är problematiskt?

Sextips för jämställda heteromän

Gästblogg: Hur man fördelar talutrymme kollaborativt, eller Hur man pratar som en tjej och gillar det