Var allt det här hantverkandet kommer ifrån

Jag pysslar och hantverkar en del, men definierar mig generellt sett som rätt dålig på att sy. Förmodligen är det för att jag har en mamma som är grym på det mesta som har med hantverk och klädsömnad att göra. Jag brukar gå omkring i hennes pärlstickade handledsvärmare på vintrarna och får rätt mycket kommentarer om dem. Det får andra också, så nu har min mamma skaffat en blogg för att kunna visa upp sitt hantverk. Hon uppdaterar inte jätteofta, men ibland med nya saker och försäljningsställen och sådär. Jag tycker att det är himla kul att hon kommit ut på internet och att det ska uppmärksammas, så här kommer ett inlägg med lite fina bilder på hennes grejer.

Hennes egen blogg hittar du på http://liselottefriedner.blogspot.com/.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Man måste ju få prata om sex som är problematiskt?

Sextips för jämställda heteromän

Gästblogg: Hur man fördelar talutrymme kollaborativt, eller Hur man pratar som en tjej och gillar det