Livet genom Annelis mobilkamera

Jag är lite förvånad, för bland de funktioner jag saknat absolut mest när min telefon varit på lagning är kameran. Och möjligheten att lägga upp sådana här små bilder med dagboksanteckningar ett par gånger om dagen. Väger mellan att fortsätta spamma Facebook med dem, eller ta det i sjok på bloggen. Just nu testar jag Blogger-appen och den känns vettig.
Men den lägger alla mina bilder åt fel håll, och det går inte att ändra. Det gillar jag inte alls.

Jag SKA skriva nästa utmaningsinlägg, om min kropp och kroppsliga självförtroende någon dag. Men det är ett ganska otäckt inlägg att skriva, så jag väntar och våndas lite till.



Imorse vaknade jag i Uppsala med den här stora röda katten.
Och så fick jag träffa flickvän för första gången på över en månad, det var värt.

Söndagen lekte vi Falkskyttar och övade armborstskytte inför
Luftskeppet som dök upp i november. Askul!
I fredags fikade jag på delin i Rönninge och lärde mig massa
spännande saker om Navajoritualer

Lördagen ägnades åt peppmöte inför Krigshjärta nästa sommar
med Notariatet. Här är Eva och Erland.

Veckans glamnaglar är godisfärgade, med stenar på,
och har hållit i typ en vecka. Jag älskar dem.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Man måste ju få prata om sex som är problematiskt?

Sextips för jämställda heteromän

Gästblogg: Hur man fördelar talutrymme kollaborativt, eller Hur man pratar som en tjej och gillar det