Friend of Dorothy

Det här är mina nya, röda glitterskor. De är bestämt de mest vulgära skor jag sett någon gång, och jag tycker mycket om dem. Jag hittar inte mitt måttband så att jag kan kolla hur höga klackarna är, men det är sådär äckligt jättehögt, drygt 10cm är det i alla fall. Hopplöst svåra att gå i, men ack så förtjusande de är!

Här blev de tramsglamouröst ihopparade med mina regnbågsstrumpor, som också är nya och som jag tycker mycket om. Det här med okynnesshopping är rätt bra grejer alltså.

Nu behöver jag som sagt bara hitta någon lagom tillställning att ha sådana här skor på. Det fina med dem är att jag har ett par likadana, ihopfällbara ballerinaskor som man kan byta till om man vill dansa. Det är fint alltså.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sextips för jämställda heteromän

"Jag använder inte ord som partner, men..."

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.