Besöksrekord och lite omstrukturering

Hej på er!
Inatt skrev jag ett inlägg jag länge haft på tungan men svårt att få ur mig, om dominanta män, BDSM och vem som har rätt till kvinnors kroppar. Just innan jag gick och lade mig slängde jag upp länken på Facebook. Och uppenbarligen har länkandet spridit sig långt utanför min kontroll, för jag har haft ett helt sanslöst besöksrekord på bloggen idag. I skrivandets stund är vi uppe i drygt 1100 besök på en dag (mitt gamla rekord ligger på ungefär 450).

Jag är alldeles fascinerad, glad över att så många hittat hit och för den positiva feedback som ramlat på mig under dagen.

Om du är ny läsare och kollar igenom det här stället för första gången: välkommen! Om du vill får du gärna skriva en liten rad och tala om hur du hittade hit, eller vad du tycker eller något. Jag älskar att höra vilka som läser bloggen.

Jag har också passat på, dagen till ära (mer för att jag skriver två jobbiga hemtentor än för att det varit besöksrekord) att omstrukturera det här stället lite, eftersom Blogger börjat tillhandahålla sidor. Alltså finns det nu ett par flikar uppe under rubriken. Dels en Mina bästa-lista, som jag varit sugen på att sätta ihop ett tag. Där hittar du inlägg som fått särskilt många läsare och länkar genom åren eller som jag själv ofta känner för att länka till. Saknar du något, så peta gärna på mig.
Dels finns det en ny presentationsflik som förklarar mig och bloggen (som jag aldrig skrivit ett introduktionsinlägg för tidigare).

Båda sidorna är lite under uppbyggnad men det känns som en bra förändring.

Det har varit en bra bloggdag idag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

"Jag använder inte ord som partner, men..."

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.

Sextips för jämställda heteromän