Hemma hos Anneli

Egentligen håller jag på och pular för att kunna lansera Sveroks nya skitbra projekt Leia så snart som möjligt, så det här är en liten jobbpaus där jag nöjesbloggar. Mycket bilder (vad gjorde jag innan instagram?) men långa textmassor får vänta ett par dagar. 

Dessutom är jag hemma och pluggar, och få saker gör en så sugen på att impulsstäda och göra fint hemma som när man egentligen ska sitta ner och läsa någonting, förvisso intressant, men som tar lång tid. Så jag städade. Och så har jag impulsköpt en bokhylla och byggt en ny koja i mitt sovrum, och så tycker jag att jag bor fint så jag tänkte att ni kan få se det. Jag lägger upp sådana här inlägg lite då och då, men eftersom det nästan alltid är olika människor och möbleringar som bor här, så är det nytt i alla fall.
Här är min arbetsplats, idag bestående av min fluffiga soffa och mitt trevliga
men lite rangliga runda bord. Mot förmodan ligger det inte en hög kläder på den vita stolen.
Varför ska ni få se sedan.

Min nya koja! Jag köpte en bokhylla för 100kr av en granne och märkte till min förvåning
att den är tvådelad. Så istället för att ha skåpen under hyllan som tanken är, ställde jag dem
bredvid varandra och fick skåp, ett avlastningsbord och jättemycket plats bredvid sängen.


Från soffan ser det ut såhär. På dörren sitter fortfarande alla vykort någon skickat till mig.
De är fina och gör mig glad. På baksidan av dörren var vi smarta och satte upp ett gäng krokar,
sådana där man hänger på dörren ni vet. De och tamburmajoren fick bort kläderna från överallt.

Glad Lei, bor fint!
         





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Man måste ju få prata om sex som är problematiskt?

Sextips för jämställda heteromän

Gästblogg: Hur man fördelar talutrymme kollaborativt, eller Hur man pratar som en tjej och gillar det