Saker jag roar mig med just nu

Just nu är det roligaste jag vet nagellack. Och så råkade jag hamna i perfekt timing för att haka på en bloggutmaning med 31 dagar, en ny manikyr varje dag. I början är det mest färger men sedan blir det en massa annat blandat.

Jag bestämde mig för att inte klogga upp bloggen med bilder på mina naglar. Däremot startade jag ett instagramkonto för just nagellack och nail art. Så om man är intresserad av vad jag målar för någonting är @leisnails på Instagram ett bra tips.

Jag tänker att jag nog kommer att göra ett samlingsinlägg med alla manikyrer här när jag är färdig med utmaningen. Hittills har jag hunnit med två, de röda och de orangea.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sextips för jämställda heteromän

"Jag använder inte ord som partner, men..."

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.