Klänningen in action

På nationaldagen blev jag meddragen på historisk picknick i Hagaparken av fina Eva och Terje. Det var trevligt, och jag fick en chans att inviga min nya klänning.

Jag har blivit lite self aware om krinolinen (gör din research innan du handlar på ebay) som är för vid, och dessutom var den svår att få till bekvämt med bilbaksäte. Så jag slängde på mig en fluffig tyllunderkjol (1950s style) och bumlade upp kjolen i bältet för att kunna gå i den. Säkert inte korrekt, men det var funktionellt. Detsamma gäller hatten, som inte är HK men kändes bra.

I övrigt: klänningen är skön och jag är rörlig i den, den sitter bra och får mig att känna mig prydlig och söt. Bra grejer!
Bilder nedan. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

"Jag använder inte ord som partner, men..."

Tvångskvinnligt. Om bisexualitet och relationer med män.

Sextips för jämställda heteromän